Partner serwisu
10 maja 2018

LOTOS Oil z nagrodami

Kategoria: Aktualności

Pod koniec kwietnia firmę wyróżniono w konkursie Orłów „Wprost” województwa pomorskiego. Co więcej, kolejny rok z rzędu marka olejowa LOTOS zdobyła I miejsce w kategorii oleje silnikowe w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta.

LOTOS Oil z nagrodami

Tytuł Orła „Wprost” otrzymują przedsiębiorcy, którzy znaleźli się w zestawieniu opracowanym przez wywiadownię gospodarczą Bisnode we współpracy z redakcją magazynu „Wprost”. To już trzecia statuetka na koncie spółki LOTOS Oil uzyskana dzięki dobrym wynikom finansowym, a przede wszystkim notowanemu zyskowi netto.

W imieniu spółki nagrodę odebrał Marcin Bartosiak, dyrektor ds. finansowych LOTOS Oil. Wyróżnienie to świadczy o odpowiedzialności biznesowej i społecznej spółki, a taka odpowiedzialność powinna być celem nadrzędnym funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Warto dodać, że tytuł otrzymują firmy z wyróżniającymi wynikami finansowymi. Pod uwagę brane są między innymi przychody ze sprzedaży oraz zysk netto za ostatnie lata. Dodatkowym wymogiem jest brak notowań na listach nierzetelnych Płatników. Zestawienie laureatów ma charakter ogólnopolski, a nagrody wręczane są podczas gal w poszczególnych rejonach.

Marka LOTOS Oil zdobyła Złoty Laur Konsumenta w kategorii oleje silnikowe w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności. O przyznaniu tego wyróżnienia decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia.

Tegoroczne wyniki głosowania ponownie potwierdziły mocną pozycje rynkową oraz dużą rozpoznawalność marki LOTOS wśród polskich klientów. Budują to sukcesy LOTOS Oil zarówno w kraju, jak i na rynkach zagranicznych. Wszystko to w połączeniu z bardzo dobrym postrzeganiem przez kierowców świadczy o tym, że spółka z powodzeniem konkuruje z globalnymi koncernami.

To kolejne wyróżnienie LOTOS Oil w tym plebiscycie. Złoty Laur Konsumenta został uzyskany przez spółkę również w latach 2015, 2016 i 2017 w kategorii oleje silnikowe. Firma otrzymała także nagrody Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014) oraz Laur Konsumenta – Top Marka 2013.

Celem konkursu jest coroczne wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Ta prestiżowa i szczególnie cenna nagroda daje producentom, dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Z kolei dla Konsumentów jest doskonałym wyznacznikiem podejmowanych decyzji zakupowych.

***

Warto przypomnieć, że Robert Kubica, jako ambasador marki, będzie promował nową linię w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych LOTOS Quazar Dynamic. Spółka informowała o tym pod koniec marca br., przy okazji ogłoszenia podpisania umowy partnerskiej z kierowcą.

źródło: LOTOS Oil
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ