LOTOS Serwis ma nowego partnera
– Pozyskaliśmy partnera o dużych kwalifikacjach w zakresie remontów maszyn oraz, co dla nas istotne, w zakresie regeneracji i wytwarzania części zamiennych. LOTOS Serwis znalazł także rozwiązanie jak sprostać wymaganiom planowanego Postoju Remontowego Wiosna 2017 – podkreśla Grzegorz Błędowski, dyrektor ds. Techniki Grupy LOTOS.
23 kwietnia został podpisany list intencyjny pomiędzy LOTOS Serwis a Przedsiębiorstwem Remontowym Maszyn i Armatury Masz-ZAP.
– To jest pisemna deklaracja wzajemnej współpracy firm przy realizacji usług remontowych – mówi Tadeusz Zieliński, kierownik Zakładu Remontów LOTOS Serwis. – W szczególności liczymy na współpracę z Masz-ZAP w zakresie specjalistycznych remontów maszyn, urządzeń, armatury, zaworów bezpieczeństwa podczas najbliższego postoju remontowego Rafinerii Wiosna 2017.
Ponadto w ramach współpracy obie spółki zobowiązały się m. in. do wzajemnego wsparcia techniczno-sprzętowego oraz osobowego podczas prac, do wymiany doświadczeń i informacji technicznych oraz zadeklarowały wolę wspierania swoich działalności przez kierowanie uwagi swoich obecnych i potencjalnych klientów na możliwość realizacji planowanych przez nich projektów przy udziale drugiej strony listu.
– Cieszę że mogliśmy podpisać list intencyjny z tak dużą i renomowaną firmą jak LOTOS Serwis – powiedział Zenon Wojas, Prezes Zarządu Masz-Zap. – Jestem przekonany, że to porozumienie stworzy nowe możliwości rozwoju obu firm.
– Bardzo pozytywnie oceniam podpisanie listu intencyjnego pomiędzy obiema firmami – podkreśla Grzegorz Błędowski, dyrektor ds. Techniki Grupy LOTOS. – Oferty LOTOS Serwis i Masz-ZAP wzajemnie się uzupełniają, co będzie sprzyjać rozwojowi współpracy. – Pozyskaliśmy partnera o dużych kwalifikacjach w zakresie remontów maszyn oraz, co dla nas istotne, w zakresie regeneracji i wytwarzania części zamiennych. LOTOS Serwis znalazł także rozwiązanie jak sprostać wymaganiom planowanego Postoju Remontowego Wiosna 2017 w zakresie zwiększonej ilości remontów armatury i maszyn.