Większa o 11% sprzedaż gazu i wzrost satysfakcji klientów biznesowych
Bardzo dobre wyniki badania komentuje Maciej Woźniak, wiceprezes Zarządu PGNiG S.A. ds. handlowych:
Zdecydowanie lepsze niż w analogicznym okresie zeszłego roku wyniki sprzedaży w połączeniu z rosnącym zadowoleniem klientów biznesowych to osiągnięcie, które przynosi ogromną satysfakcję. To nie tylko wpływ pogody sprzyjającej sprzedaży gazu, ale przede wszystkim wchodzące w życie nowe większe kontrakty. Na szczególną uwagę zasługuje również poziom zadowolenia klientów PGNiG OD, który wynosi 86%. To potwierdza, że kontrahenci biznesowi ufają PGNiG i doceniają nasze zaangażowanie i doświadczenie na liberalizującym się rynku gazu.
Nowości w ofercie PGNiG
Spółka wprowadziła także do swojej oferty usługę biletową, co jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez przedsiębiorstwa przywożące gaz ziemny do Polski. W ramach świadczonej usługi PGNiG oferuje utrzymywanie na zlecenie klientów obowiązkowego zapasu gazu ziemnego zgodnie z obowiązującymi w Polsce regulacjami.
Źródło: Informacja prasowa
Fot.: pl.freeimages.com