Navigator na każdej stacji LOTOS
Od czerwca, na wszystkich stacjach paliw sieci LOTOS, klienci mogą korzystać z promocji programu premiowego Navigator.

Liczba stacji uczestniczących w tym programie zwiększyła się o blisko 75%, z 280 do ponad 480, ponieważ LOTOS rozszerzył zasięg działania programu premiowego na stacje LOTOS Optima.
Od teraz wszyscy klienci, na stacjach dołączonych do programu premiowego Navigator, mają możliwości wyrobienia lub wymiany kart na nowe z wizerunkami piłkarzy reprezentacji Polski w piłce nożnej. Do wyboru jest 7 różnych kart, na których widnieją razem lub osobno: Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Łukasz Fabiański i Arkadiusz Milik.
Rozszerzenie dostępności programu premiowego Navigator o ponad 200 stacji to zmiana oczekiwana przez klientów, a także przez same stacje LOTOS Optima. Jest tak dlatego, ponieważ Navigator to dwie płaszczyzny korzyści – jedna dla uczestników programu, druga dla sieci LOTOS. Atrakcyjny przelicznik punktowy i dobrze dopasowana oferta nagród mogą związać ze stacją znaczącą liczbę klientów. W przypadku sieci stacji paliw program premiowy jest jednym z ważniejszych elementów konkurowania o klientów i może być źródłem budowania przewagi. Warto dodać, że analizy spółki wskazują, że posiadacze Navigatora częściej korzystają z ofert premiowanych w programie, takich jak paliwa Dynamic, myjnia, czy gastronomia.
Program premiowy Navigator został udostępniony klientom w 2009 r. W ciągu 8 lat jego funkcjonowania wydano już ok. 3,7 mln kart. Z kwartału na kwartał poszerza się nie tylko grono jego użytkowników, ale również katalog nagród. W ciągu ostatnich 12 miesięcy LOTOS wprowadził już cztery aktualizacje katalogu nagród. A liczba różnych rodzajów nagród wzrosła do 160. Zwiększenie dostępności programu premiowego Navigator i umożliwienie zbierania punktów klientom na wszystkich stacjach sieci LOTOS jest jednym z elementów rewitalizacji programu premiowego Navigator. Ma na celu zwiększanie efektywności w handlu detalicznym, zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej LOTOS na lata 2017-2022.
Jak odebrać nagrodę
Klienci sieci LOTOS mogą zamawiać nagrody w wygodny sposób na stronie http://www.lotosnavigator.pl/. Wystarczy dodać do koszyka wybraną nagrodę, a następnie wskazać stację LOTOS, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy oczekiwana nagroda będzie gotowa do odbioru.
Każdy uczestnik programu może sprawdzić liczbę zdobytych punktów logując się na stronie internetowej, poprzez aplikację mobilną „LOTOS dla kierowcy” lub bezpośrednio u sprzedawcy, okazując zarejestrowaną kartę na dowolnej stacji paliw biorącej udział w programie LOTOS Navigator.
Zapunktuj foce śledzia
Zdobyte punkty można przekazywać także na cel charytatywny. Program Navigator umożliwia przekazanie ich na rzecz Stacji Morskiej w Helu, na zakup morskich ryb dla stałych mieszkańców fokarium. Akcja prowadzona pod hasłem „Zapunktuj foce śledzia” jest elementem projektu „Kierunek Bałtyk”, związanego z ochroną bałtyckiej populacji foki szarej oraz innych zagrożonych wyginięciem gatunków naszego morza.
Źródło: Informacja prasowa
Fot.: pl.freeimages.com