Sklep O!Shop zbiera laury
O!Shop – nowy koncept sklepu należący do PKN ORLEN – jest już najbardziej popularną marką w świadomości polskich konsumentów w kategorii sklepy convenience przy stacjach benzynowych. Wynika tak z Ogólnopolskiego Plebiscytu Konsumentów Laur Klienta – TOP MARKA 2017.
Koncern został wyróżniony Laurem Klienta 2017, odzwierciedlającym poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z produktów i usług oferowanych przez firmę. Bazujący na opiniach konsumenckich plebiscyt jest, zdaniem organizatorów, największym ogólnopolskim sondażem, przynoszącym firmom, producentom oraz usługodawcom wiedzę na temat oceny ich oferty.
PKN ORLEN, prowadzi blisko 1300 sklepów na stacjach w całej Polsce, konsekwentnie rozwijając ofertę spożywczą. Dzięki temu klienci mogą zaspokoić jak najwięcej swoich potrzeb przy okazji tankowania auta. W Polsce oraz rynkach ościennych dynamicznie rozwijany jest nowoczesny koncept sklepu pod marką O!Shop. Obecnie funkcjonuje już blisko 130 takich placówek.
Organizatorem konkursu Laur Klienta jest wydawca magazynu Rzecz o Biznesie – dodatku do dziennika Rzeczpospolita. O przyznaniu wyróżnienia, decydują m.in. takie czynniki jak innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej, dynamika wzrostu popularności, skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych.
Komentarze