BASF Polska rozpoczyna społeczną kampanię "Chemia jest Kobietą"
BASF Polska postanowiła dołożyć swoją cegiełkę do walki ze stereotypami związanymi z postrzeganiem branży chemicznej jako mało „kobiecej”. Pomóc w tym ma właśnie zainagurowana kampania „Chemia jest Kobietą”, która prezentuje sylwetki 8 kobiet pracujących w BASF, często na stereotypowo postrzeganych tzw. męskich stanowiskach. Kampania ma być zachętą dla wszystkich kobiet, zarówno tych z dużym doświadczeniem, jak i tych, które dopiero zaczynają studia czy ścieżkę kariery, by podejmować odważne decyzje zawodowe, bazując na tym co nas interesuje.
- 8 bohaterek z firmy BASF Polska udowadnia, że przemysł chemiczny to niekoniecznie domena mężczyzn
- Kampania promuje różnorodność w zatrudnieniu i techniczne kompetencje kobiet
- 38% kobiet jest zatrudnionych na stanowiskach menedżerskich w BASF Polska
- Partnerami kampanii są m.in. Global Compact Network Poland i Forbes Women
W ramach kampanii „Chemia jest Kobietą”, zostało zrealizowanych 8 krótkich materiałów video prezentujących kobiety pracujące w BASF Polska, oraz pokazujących charakter i środowisko ich pracy.
Zobacz film promujący kampanię
źródło: BASF
fot. BASF
Komentarze