Partner serwisu
30 kwietnia 2021

Przełomowy środek ochrony roślin CIECH debiutuje w Polsce

Kategoria: Aktualności

Halvetic - innowacyjny herbicyd w ofercie CIECH Sarzyna, którego produkcja rozpoczęła się wiosną, w maju trafi do powszechnej sprzedaży. Spółka należąca do Grupy CIECH i największy polski producent środków ochrony roślin, wykorzysta do wprowadzenia produktu na rynek sieć ponad 1000 punktów detalicznych i bliską współpracę z trzydziestoma dystrybutorami.

Przełomowy środek ochrony roślin CIECH debiutuje w Polsce

Proces ten będzie wspierać szeroko zakrojona kampania reklamowa oraz intensywne działania marketingowe w internecie. Produkt wytwarzany w podkarpackiej fabryce CIECH będzie kierowany nie tylko na lokalny rynek, ale z Polski dotrze także za granicę: Halvetic jako marka globalna trafi do Europy, Australii, a w przyszłości – także do Ameryki Południowej.

 

Do walki z chwastami

Halvetic, nowość w ofercie CIECH Sarzyna, to bardzo skuteczny środek do walki z chwastami, który powstał w oparciu o innowacyjną technologię BGT („Better Glyphosate Technology”), zarejestrowaną w Polsce przez CIECH Sarzyna w lutym br. Pozwala ona na utrzymanie dotychczasowej skuteczności substancji aktywnej (glifosatu), przy obniżeniu jej dawki na hektar o połowę, w porównaniu do istniejących standardów.

 

W związku z Europejskim Zielonym Ładem

Ten przełom na światowym rynku formulacji glifosatu to odpowiedź CIECH na wyzwania związane z realizacją postanowień Europejskiego Zielonego Ładu. Łączy bowiem troskę o środowisko z potrzebami nowoczesnego i zrównoważonego rolnictwa, które przy rosnącej liczbie ludzi na świecie nie może rezygnować z efektywnych środków produkcji, w tym glifosatu – najczęściej używanej substancji aktywnej w ochronie roślin, dopuszczonej do użytku przez agencje regulacyjne w ponad 160 krajach i doskonale przebadanej. Bezpieczeństwo jej stosowania zostało potwierdzone przez ponad 800 opracowań naukowych.

 

W podkarpackiej fabryce

Halvetic wytwarzany jest w podkarpackiej fabryce środków ochrony roślin CIECH w Nowej Sarzynie. Dzięki sprawnej realizacji inwestycji w linię produkcyjną, a także finalizacji prac nad ambitnym planem działań marketingowych oraz logistyką, już od maja CIECH Sarzyna rozpoczyna proces sprzedaży produktu na polskim rynku. Spółka maksymalnie wykorzysta rozległą sieć dystrybucji, liczącą 1000 punktów sprzedaży, a także współpracę z 30 dystrybutorami.

Mamy ambitne plany, żeby marka Halvetic stała się kluczowym produktem w naszym portofolio rozwiązań dla rolników. Dziś ruszamy ze sprzedażą w Polsce, ale w następnej kolejności chcemy, aby produkt został wprowadzony na rynek m.in. w Rumunii, Hiszpanii, Portugalii, Grecji Niemczech, Francji czy Włoszech, a poza Europą – w Australii, a w dalszej przyszłości także w Ameryce Południowej – mówi Wojciech Babski, Prezes CIECH Sarzyna i szef biznesu Agro w Grupie CIECH.

 

Rejestracje zagraniczne

CIECH liczy na uzyskanie kolejnych rejestracji zagranicznych jeszcze w tym roku. Trwają już przygotowania do pokazów polowych w Hiszpanii, Portugalii a także w Rumunii - ważnym dla biznesu agro Grupy CIECH rynku europejskim. W Polsce takie prezentacje zostały przeprowadzone w kwietniu br. W ich trakcie wybrana grupa rolników mogła skorzystać z produktu Halvetic. Głównymi zaletami, jakie wymieniali pierwsi użytkownicy, była m.in. łatwość stosowania i wydajność nowego produktu CIECH Sarzyna.

Halvetic będzie promowany poprzez ogólnopolską kampanię reklamową w prasie, internecie oraz w kanałach własnych spółki, takich jak dedykowana strona (www.halvetic.com) i media społecznościowe. CIECH Sarzyna wykorzysta także w tym celu narzędzia z obszaru influencer marketingu.

źródło: inf. prasowa
fot. CIECH
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ